O 1. slučaju:
Ako želite otvoriti novi zahtjev putem našeg korisničkog sustava, što smatramo boljim putem iz više razloga, potrebno je:
- registrirati se klikom na link "Registracija (novi korisnik)"
- potvrditi svoju adresu elektroničke pošte klikom na poveznicu koju ćete dobiti nakon registracije
- izvršiti prijavu u sustav, tj. unijeti svoje korisničko ime i lozinku
- unijeti novi zahtjev klikom na link "Novi zahtjev"
Naravno, prva dva koraka trebate napraviti samo prvi put, a kasnije svaki put treba samo izvršiti prijavu u sustav (možete označiti i opciju "Zapamti me" pa ćete biti automatski prijavljeni u sustav).
Ovakav način smatramo boljim jer možete pregledavati sve svoje zahtjeve, pretraživati bazu znanja, pregledavati sve korisničke najave i obavijesti itd.
O 2. slučaju:
Ako želite otvoriti novi zahtjev na najjednostavniji mogući način, dovoljno je poslati elektroničku poštu na neku od podržanih e-mail adresa (npr.
podrska@super.hr).
Naš sustav stalno provjerava podržane adrese elektroničke pošte te automatski otvara novi zahtjev za svaku novu poruku. Nakon otvaranja zahtjeva, sustav vam šalje poruku s potvrdom otvaranja novog zahtjeva te uputama za korištenje.